تقدیر فرماندار سرخه از ماماهای شاغل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ماما، آئین تجلیل از پرسنل ماما، مراقبان سلامت و کارکنان بهداشتی شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با حضور کرمانی فرماندار این شهرستان و تعدادی از پرسنل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار سرخه ضمن تبریک این روز، بیان کرد: ماماها نقش بسیار مهمی در تامین،حفظ و ارتقای تندرستی مردم به خصوص زنان و کودکان به عنوان دو گروه آسیب پذیر داشته اند.در ادامه بیان داشت:امروز ماماها می توانندیکی از ارکان تاثیر گذار نظام سلانت باشند و با توجه به سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری درباره بحث جمعیت و فرزندآوری می توانند در آموزش زنان و دختران جوان موثر باشند.
در این مراسم ماماها ضمن معرفی خود و حیطه کاری مامایی، برنامه های اجرایی آن ها در واحد بهداشت خانواده را بیان نمودند و در پایان به پاس زحمات آنها لوح تقدیر وشاخه گل از طرف فرماندار به رسم یاد بود به آن ها اهدا شد.