تقدیر از عملکرد مطلوب تعدای از مراکز بهداشتی شهرستان سمنان درراستای ارسال گزارشات هفتگی منظم در جلسه شورای بهداشتی

تقدیر از عملکرد مطلوب تعدای از مراکز بهداشتی شهرستان سمنان درراستای ارسال گزارشات هفتگی منظم در جلسه شورای بهداشتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه ماهیانه شورای بهداشتی شهرستان سمنان در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این جلسه که دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مسئولان واحدهای ستادی، پزشکان و مسئولان پایگاههای بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت حضور داشتند، از مراکز خدمات جامع سلامت مرحوم محقق، شهید مطلبی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهاجران، پایگاه غیر ضمیمه امید به دلیل ارسال گزارشات هفتگی منظم و عملکرد خوب، مورد تقدیر قرار گرفتند.

بررسی عملکرد مراکز و پایگاه های سلامت، طب ایرانی، ثبت دقیق موارد مشکوک به بیماری ها در سامانه سیب، انجام فرایند خطر سنجی، پویش ملی سلامت، ویزیت دوره ای پزشک در سلامت روان، معاینات پزشک و غیر پزشک در دانش آموزان، معرفی نماینده حجاب و عفاف و تحلیل نتایج آزمون جامع از عناوین مطرح شده در این جلسه بود.

  • کد خبر : 52659
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر