به مناسبت نهم اردیبهشت روز روانشناس و مشاور

تقدیر از روانشناس بیمارستان معتمدی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت نهم اردیبهشت روز روانشناس و مشاور، دکتر عزیزلو سرپرست بیمارستان به همراه جمعی از مسئولین و مدیران بیمارستان به دیدار جاویدنیا روانشناس مرکز رفت.

سرپرست بیمارستان معتمدی گفت: روانشناسان و مشاورین وظیفه بسیار مهم و تخصصی در مدیریت چالش های فردی و اجتماعی افراد دارند و حضور یک کارشناس و مشاور خبره در این مرکز درمانی سبب توسعه فعالیت حرفه ای کارکنان و ارتقا سطح سازمان خواهد گردید.

دکتر عزیزلو در ادامه ضمن تبریک این روز گرامی و تشکر از تلاش و عملکرد مطلوب خانم جاویدنیا با اهدا دسته گل از زحمات ایشان قدردانی نمود.

  • کد خبر : 43693
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *