تجلیل از کارکنان واحد حسابداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهار شنبه پانزدهم آذر ماه سال جاری، مراسم گرامیداشت روز حسابدار در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان، یوردخانی معاون بهداشتی و جمعی از کارکنان واحد حسابداری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان برگزار شد.
در این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک روز حسابدار به تلاشگران این عرصه، گفت: حسابداری به عنوان یکی از مشاغل مهم و حساس در هر نهاد و سازمان بوده و حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف سازی در کار خود بنیه مالی سازمان را تقویت نماید.
دکتر محمد مومنی ادامه داد: روز حسابدار را باید فرصتی ارزشمند برای شناساندن و بالا بردن سطح آگاهی عمومی از نقش حسابداران دانست و اذعان نمود که حسابداری تنها یک شغل عادی نیست و برای کار کردن در این شغل به دانش حرفه ای و تخصص نیاز است.
در پایان این مراسم دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان با شاخه گل از زحمات کارکنان این حوزه قدردانی نمود.