به مناسبت هفته سلامت مسابقات ورزشی در بیمارستان معتمدی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت چهارمین روز هفته سلامت با شعار جامعه سالم و رشد تولید، به همت امور بانوان بیمارستان معتمدی گرمسار مسابقات ورزشی در رشته های دارت ، تنیس روی میز و فوتبال دستی در بیمارستان معتمدی برگزار گردید.
این مراسم ورزشی با هدف افزایش تحرک و نشاط کارکنان در رشته های مختلف ورزشی برقرار گردید و با اهدا کارت هدیه از نفرات برگزیده مسابقات قدردانی به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :