بزرگداشت هفته سلامت روان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته سلامت روان (18 الی 24 مهر ماه) با شعار امسال " اولویت امروز، سلامت روان در محیط کار" ، ویژه برنامه بزرگداشت هفته سلامت روان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان برگزار شد.
این مراسم تحت عنوان " تریبون آزاد " و با محوریت چالش های کارکنان در محیط کار با سخنرانی دکتر بهروز کارگری روانشناس و پژوهشگر بالینی با موضوع " شادکامی " در محوطه مرکزی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت با حضور جمعی از کارکنان این مرکز برگزار شد و دکتر کارگری در سخنران خود به اهمیت شادکامی و چگونه شاد زیستن در زندگی کردن پرداخت و به نقش خانواده ها و جامعه در ارتقاء سلامت روان و کاهش استرس اشاره نمود.
در ادامه برنامه کارکنان چالش های کاری خودرا در فضای صمیمانه با حضور دکتر زارع زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و دکتر قربانی معاون درمان تحت عنوان برنامه " تریبون آزاد "بیان کردند.