برگزاری کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی شورای پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی برای نمایندگان سازمان های دولتی شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، به همت فاطمه صرفی کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان، کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی شورای پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی با حضور گسترده پیام گزاران سلامت و نمایندگان سازمان های دولتی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.
ابتدای جلسه خطیب زاده کارشناس واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان دامغان، در مورد برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع صحبت کرد و سپس سعید نوری کارشناس فوریت های پزشکی دامغان، نکات کاربردی و اقدامات اولیه در مورد سکته مغزی، کنترل خونریزی خارجی، سوختگی، سردرد ناگهانی و احیای قلبی را بیان کرد.
این جلسه آموزشی با پرسش و پاسخ و تمایل حاضران برای استمرار این جلسات با مباحث کاربردی، همراه بود و در پایان جلسه پمفلت تب مالت و پمفلت بیماری هاری در بین حضار توزیع شد.