برگزاری جلسه مشترک با شبکه دامپزشکی شهرستان گرمسار در خصوص عید قربان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه هفتم تیر ماه 1402، جلسه مشترک واحد مبارزه با بیماری ها و واحد مهندسی بهداشت محیط با شبکه دامپزشکی شهرستان گرمسار در خصوص عید قربان و هفته اطلاع رسانی بیماریهای مشترک بین انسان وحیوان در دفتر معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
شاه حسینی کارشناس مسئول بیماری های واگیر شهرستان گفت: شهرستان گرمسار در زمینه حیوان گزیدگی و بیماری تب مالت دارای آمار قابل توجه می باشد که جهت کنترل هرچه بیشتر این بیماری مستلزم همکاری و هماهنگی بین بخشی سایر ارگان ها است.
مهندس کاظمی معاون بهداشتی هم ضمن تشکر از برگزاری منظم جلسات فی مابین این شبکه و شبکه دامپزشکی، بر نظارت و کنترل بییشتر کشتار دادم در عید قربان تاکید نمود.