برگزاری جلسه ماهیانه شورای بهداشتی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه ماهیانه شورای بهداشتی شهرستان سمنان با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان در سالن سلامت مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در این نشست که پزشکان، مسئولان واحدهای ستادی و پایگاه های بهداشتی حضور داشتند، پیرامون اعلام زمان برگزاری آزمون جامع الکترونیکی پزشکان و کارشناسان مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای، تقدیر از نفرات برترآزمون جامع بهورزی درسال 1403 و بررسی ثبت فوت در سال 1402 بحث و تبادل نظر شد.
همچنین برسی شاخص های سلامت مادران، میانسالان و سالمندان، آموزش شهروندان دررابطه با پره دیابت جهت پویش ملی فشارخون، انجام نیاز سنجی باتوجه به نامه ارسالی، بررسی شاخص های پزشک و غیر پزشک در برنامه مراقبت نوجوان و جوان، کارزاز مرحله سوم سل، صدور کارت واکسیناسیون نظام مراقبت بیماری ها برای زائرین اربعین حسینی از دیگر مطالب بیان شده در این جلسه بود.