برگزاری جلسه آموزشی به مناسبت هفته سلامت در دبستان نیکان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته سلامت برنامه آموزشی با هدف توانمند سازی دانش آموزان با خودمراقبتی و رعایت سبک زندگی سالم اسلامی ایرانی برای دانش آموزان دبستان پسرانه نیکان توسط کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.
در این برنامه آموزشی در خصوص" شعار هفته سلامت: سلامتی برای همه با پزشکی خانواده و پیشگیری و کنترل بیماری سالک" مطالب لازم بیان شد و سوگند نامه سفیران سلامت دانش آموزی و محتوای آموزشی سفیران سلامت دانش آموز ویژه مقطع ابتدایی و کتاب های آموزشی سلامت، چند عدد پمفلت،پوستر و تقویم سالک ارائه شد.
گفتنی است: برنامه آموزشی به مناسبت هفته سلامت با محوریت بهداشت فردی برای همه دانش آموزان پسر در نمازخانه دبستان نهضت اسلامی برای روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه 1402 هماهنگ شده است.