برگزاری جشن دهه کرامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه نهم خرداد ماه سال جاری جشن دهه کرامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
امام جماعت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و استاد حوزه علمیه این شهرستان ضمن تبریک این دهه در خصوص کرامات امام رضا (ع) و مطالبی درراستای مساله مهم حجاب و عفاف بیان و همچنین به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات ( 4 تا 10 خرداد 1402) در خصوص نقش آموزه های دین در کاهش مصرف دخانیات نیز به بیان مطالب پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین غایبی با بیان آیاتی از قرآن کریم و فتاوای آیات عظام در خصوص نقش دین و مذهب به عنوان یک عامل کلیدی برای کاهش مصرف مواد دخانی و مخدر در جامعه اشاره و بیان نمود: خانوادهها نیز باید تلاش کنند با بهکارگیری روشهای مناسب، اصول دینی و مذهبی را در کودکان خود پرورش دهند و مسئولان نیز محیط های فرهنگی و آموزشی مناسب را برای جلوگیری از گرایش جوانان و کودکان به دخانیات فراهم نمایند.
لازم به ذکر است: پخش پذیرایی و اهدای هدیه به جمعی از دختران اداره پایان بخش این برنامه بود.