برگزاري كارگاه آموزشي جهت مديران و مربيان بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه 23 شهريور ماه سال جاری، با توجه به بازگشايي مدارس كارگاه آموزشي در خصوص پروتكل هاي بهداشتي كوويد 19 جهت مديران و مربيان بهداشت در سالن آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر برگزار گرديد.
در اين كارگاه آموزشي به مديران و مربيان بهداشت شهرستان مهديشهر در سه گروه مجزا ابتدايي ،راهنمايي و دبيرستان در خصوص دستورالعمل هاي بهداشتي و ضدعفوني كردن مدارس آموزش هایي توسط رضا كاظمي مسول آموزش ، دكتر ابراهيميان مسئول مركز بهداشت تبيانيان و مهندس افشين كارشناس بهداشت محيط داده شده است.
لینک کوتاه خبر :