برنامه پیاده روی بانوان در شهرستان سرخه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز جمعه 26 آبان ماه سال جاری به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت بانوان، برنامه پیاده روی بانوان از میدان بهشتی به سمت پارک بانوان ملت سرخه با شعار " زنان سالم، خانواده سالم، جامعه سالم " با همکاری هیات ورزشکاران سرخه برگزار و سپس در پارک بانوان برنامه نرمش صبحگاهی و یوگای خنده برگزار شد.
در ادامه برنامه آموزشی با موضوع تغذیه سالم در پیشگیری از بیماری های غیر واگیر (قلبی عروقی و سرطان ها ) توسط کارشناس بهبود تغذیه وبهداشت خانواده آموزش هایی ارائه و همچنین واحد سلامت روان در خصوص مهارت های ارتباطی موثر در بانوان آموزش هایی ارائه نمود.واز بانوان با صبحانه سالم پذیرایی شد و در پایان از بانوان برتر در امر کار آفرینی تقدیر و تشکر به عمل آمد.