برنامه آموزش با عنوان جوانی جمعیت در دانشکده بهداشت برگزار شد

برنامه آموزش با عنوان جوانی جمعیت در دانشکده بهداشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته جوانی جمعیت کارگاه آموزشی  با سخنرانی بلبلیان، دوست علی‌وند و هراتی پیرامون ازدواج به هنگام، اصول و معیارهای ازدواج موفق و پایدار و همچنین ضرورت و اهمیت فرزندآوری، تبعات و پیامدهای تک فرزندی و تاکید مقام معظم رهبری بر جوانی جمعیت و پیشگیری از کاهش جمعیت برای دانشجویان دانشکده بهداشت شهرستان دامغان برگزار شد.
 
پخش کلیپ با مضمون سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه ها بود که مورد توجه دانشجویان و کارکنان بیمارستان و دانشکده قرار گرفت و همچنین به سوالات دانشجویان و کارکنان پاسخ داده شد.
 
گفتنی است: مراسم مذکور با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، بیمارستان ولایت و دانشکده بهداشت برگزار شد.
 
 
  • کد خبر : 44253
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *