بررسی فرآیندهای مربوط به اهدای عضو در معاونت درمان دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه بررسی مسائل روند اهداء عضو در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در تاریخ سه شنبه 12 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان، دکتر فروزش رئیس مرکز پیوند اعضای دانشگاه، داوری رئیس اداره پرستاری و مدیران پرستاری دانشگاه برگزار شد، شاخص های اهداء عضو دانشگاه ارائه گردید و سپس در خصوص مشکلات و موانع موجود در زمینه اهداء عضو و برنامه ریزی در جهت مراقبت بهتر از بیماران کاندید اهداء عضو تبادل نظر انجام شد.
لینک کوتاه خبر :