بررسی روند اجرای پویش ملی سلامت در شهرستان آرادان توسط معاون بهداشتی دانشگاه

بررسی روند اجرای پویش ملی سلامت در شهرستان آرادان توسط معاون بهداشتی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه به اتفاق مهندس عباس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان و نفیسه بنایی سرپرست مدیریت شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان بازدید کردند.

در این بازدید معاون بهداشتی دانشگاه ضمن عرض خداقوت و تشکر از تلاش های کارکنان مراکز بهداشتی تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون، به بررسی روند اجرای این پویش ملی در مراکز خدمات جامع سلامت داورآباد، آرادان، ده سلطان، خانه های بهداشت داورآباد، ده سلطان و ستاد شبکه بهداشت و درمان  شهرستان آرادان و واحد های ستادی مرتبط پرداخت.

در پایان جلسه ایی با حضور معاون بهداشتی در خصوص بررسی مسائل مربوط به تجهیزات و نیروی انسانی و راهکارهای لازم جهت رفع مسائل موجود در اتاق ریاست شبکه  بهداشت و درمان شهرستان آرادان برگزار گردید.  

  • کد خبر : 52217
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر