باشگاه بدنسازی خوابگاه دانشجویی اندیشه دانشگاه افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، باشگاه بدنسازی خوابگاه دانشجویی اندیشه دانشگاه با حضور مسئولان دانشگاه افتتاح شد.
آیین افتتاح باشگاه بدنسازی خوابگاه دانشجویی اندیشه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضوردکتر علی خالقیان سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی، کهزاد جوادی فر مدیر دانشجویی و جمعی از دانشجویان در خوابگاه اندیشه برگزار شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در حاشیه آیین این افتتاحیه، عنوان کرد: با صرف هزینه سه میلیارد و پانصد میلیون ریال، اتاق ورزش باشگاه بدنسازی خوابگاه اندیشه تجهیز و امروز با حضور مسئولان و دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شد.
دکتر علی خالقیان با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی سبب شادابی و تحرک هرچه بیشتر دانشجویان می شود؛ گفت: راه اندازی باشگاه بدنسازی خوابگاه محیط ایمن و بانشاطی را برای دانشجویان فراهم می آورد.