بازدید کارشناس مسئول واحد سلامت مدارس معاونت بهداشتی از مدرسه ابتدایی پسرانه صادقیه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مسئول و کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی از مدرسه ابتدایی صادقیه بازدید کردند.
در این بازدید که زهرا لاریجانی کارشناس مسئول واحد نوجوانان و مدارس، عارفه رضایی کارشناس سلامت نوجوانان و مدارس، امامی مراقب سلامت مرکز هفده شهریور و کاشی نماینده آموزش و پرورش شهرستان سمنان حضور داشتند، پروندههای سلامت دانشآموزان پایههای هدف غربالگری (اول و چهارم) بررسی شد.
تیم ارزیابی دانشگاه در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینههای مختلف مانند بلوغ، مهارتهای ارتباطی، آسیبهای فضای مجازی و ...... برای معلمان و والدین دانشآموزان به بحث و گفتگو پرداختند و همچنین با مدیر مدرسه، مسائل مربوط به دانشآموزان اتباع و دانشآموزان نیازمند مراقبت ویژه و اقداماتی که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سمنان می توان انجام داد، مورد بررسی قرار گرفت.