بازدید سرزده معاون آموزشی دانشگاه از پاویون دستیاران خانم در بیمارستان کوثر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر مجید میرمحمدخانی معاون آموزشی دانشگاه، روز دوشنبه هفدهم آذر ماه 1404، به مناسبت گرامیداشت هفته زن بازدید سرزدهای از پاویون دستیاران خانم در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کوثر داشت. در جریان این بازدید، مسئولان دانشگاه ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن، گفتگوی صمیمانه ای با دستیاران داشتند و دستیاران نیز به بیان دیدگاهها، دغدغهها، مشکلات رفاهی و آموزشی خود پرداختند. معاون آموزشی دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات دستیاران، بر اهمیت ارتقای کیفیت آموزش و فراهمسازی شرایط مناسب اقامتی و رفاهی برای آنان تأکید کرد.
در پایان مقرر شد مهمترین مسائل و نیازهای مطرحشده توسط دستیاران برای بررسی دقیق، پیگیری و برنامهریزیهای لازم در دستور کار معاونت آموزشی دانشگاه قرار گیرد تا زمینه ارتقای هرچه بیشتر کیفیت آموزش و بهبود شرایط رفاهی دستیاران فراهم شود.
شایان ذکر است که در این بازدید دکتر فاطمه احسانی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و سمانه مطلبی، کارشناس مسئول آموزشی در معاونت آموزشی دانشگاه و از مسئولان مجتمع آموزشی آموزشی پژوهشی درمانی کوثر نیز دکتر فروزش فرد رئیس بیمارستان کوثر، طاهریان مدیر داخلی بیمارستان، کارشناس مسئول آموزشی و کارشناس امور دانشجویی این بیمارستان حضور داشتند.