بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان گرمسار به مناسبت هفته ملی دخانیات
به گزارش روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه هشتم خرداد ماه سال جاری به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات که از 4 خرداد لغایت 10 خرداد ماه می باشد، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان بازدید کردند.
کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در راستای شعار منتخب سازمان بهداشت جهانی "مردم به غذا نیاز دارند نه به دخانیات" و شعارملی "حفظ سلامت مردم با ممنوعیت تبلیغات دخانیات" اطلاع رسانی و در خصوص مضرات استعمال دخانیات به صنوف و مراجعان نمایشگاه، آموزش های لازم ارائه نمودند.
لینک کوتاه خبر :