بازدید ادواری اعتباربخشی از بیمارستان 15 خرداد انجام شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بازدید ادواری اعتباربخشی بیمارستان 15 خرداد توسط اداره نظارت بر درمان دانشگاه برگزار شد.
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه اعلام کرد با عنایت به ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعتبار بخشی از سوی معاونت درمان وزارت متبوع مقرر شد در مرداد ماه 1402 بازدیدهای سرزده از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه توسط ارزیابان اعزامی از سوی اداره نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه انجام شود. بیمارستان 15خرداد مهدیشهر طبق چک لیست ابلاغی توسط ارزیابان دانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت.
دکتر سحر سعدالدین ضمن عرض خدا قوت و قدردانی از زحمات شبانه روزی تیم مدیریتی و تمامی کادردرمان و کارکنان بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، بیان کرد: امید است با تلاش و همت عزیزان شاهد ارتقای بهبود کیفیت و حفظ ایمنی بیمار در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت در کلیه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه باشیم.