اولین وبینار شورای انضباطی منطقه ۱ کشور در سال ۱۴۰۲

اولین وبینار شورای انضباطی منطقه ۱ کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین وبینار شورای انضباطی منطقه ۱ کشور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور تمامی دبیران و کارشناسان شورای انضباطی منطقه 1 کشور روز دوشنبه یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ به صورت آنلاین برگزار شد.

این وبینار با موضوع گروه ها و کانال های مجازی دانشجویی طبق ماده ۳۲ شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی برگزار و در این نشست دبیران منطقه به بحث و بررسی در خصوص موضوع فوق پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را جهت رفع موانع موجود اعلام نمودند.

  • کد خبر : 44419
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *