اولین دوره پایش عملکرد و انضباط مالی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد

اولین دوره پایش عملکرد و انضباط مالی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اولین دوره پایش عملکرد و انضباط مالی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از روز یکشنبه الی سه شنبه مورخ چهارم الی ششم آذر ماه سال جاری با حضور تیم پایش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور انجام شد.
در این دوره نسبت به پایش سنجه های استاندارد بودجه و مالی توسط مدیران و کارشناسان اعزامی از سوی وزارت بهداشت صورت پذیرفت و در اظهار نظر اولیه تیم پایش وضعیت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خوب اعلام و نظر قطعی و نمرات اصلی در جشنواره ای که بدین منظور در دیماه از سوی وزارت بهداشت برگزار می شود، اعلام خواهد شد.
 
در این پایش دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به همراه تیم مالی و بودجه این دانشگاه حضور داشتند که در پایان دکتر رحیمی درراستای عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام رضایت نمود.
 
 
 
  • کد خبر : 54444
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *