اولین جلسه هماهنگی معاون بهداشتی دانشگاه با جمعی از پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش دانشگاه برگزار شد
در ادامه مهندس دارائی اضافه نمود: یکی از دغدغه های اصلی معاونت محترم بهداشتی، همواره برقراری ارتباط موثر با پزشکان و آگاهی از مشکلات محیط و دیدگاه های آنها نسبت به فرایندهای اجرایی برنامه های ابلاغی معاونت در سطح مراکز خدمات جامع سلامت و انتقال نقطه نظرات به سطح معاونت بوده است.
در ادامه پزشکان به بیان مسائل فنی و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف پرداختند و سپس مسئولین فنی واحدها به مسائل و پرسش های مطرح شده پاسخ داده و انتظارات خود را در برنامه های مختلف در سال 1404 عنوان نمود و در پایان مقرر شد برای بررسی تخصصی تر و چاره اندیشی چالش ها و نقاط قابل ارتقای بیان شده، در اولین فرصت جلسه جداگانه ای با حضور نمایندگان منتخب پزشکان در معاونت برگزار شود.