اولین جلسه هماهنگی ارزیابی بیرونی اعتبار بخشی دانشکده پزشکی برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی ارزیابی بیرونی اعتبار بخشی دانشکده پزشکی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه هماهنگی ارزیابی اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی در روز دوشنبه ششم شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر معماریان رئیس دانشکده، دکتر صفری معاون آموزش پایه دانشکده، دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده، دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، دکتر حاجی احمدی مسئول دفتر توسعه آموزش دانشکده، حجت الاسلام و المسلین بیابانی نماینده نهاد رهبری دانشگاه، اعضای اصلی کمیته خودارزیابی دانشکده، مسئولان واحدهای اداری، مالی و عمومی، رئیس اداره آموزش دانشکده، کارشناسان و همکاران شاغل در دانشکده در سالن جلسات دانشکده برگزار شد.

دکتر معماریان رئیس و رئیس کمیته خودارزیابی دانشکده پزشکی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت سازماندهی و ساماندهی فعالیت های جاری به منظور نیل به اهداف برنامه تاکید نمود و در ادامه دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه و دبیر کمیته خودارزیابی این دانشکده ضمن ابراز تشکر از فعالیت های صورت گرفته مجموعه دانشکده در راستای اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی، به بیان جزئیات برنامه بازدید ارزیابان بیرونی پرداخت.

لازم به ذکر است: ارزیابی بیرونی برنامه اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی سمنان در طی آبان ماه سال جاری انجام خواهد گرفت.

  • کد خبر : 46094
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *