اولین جلسه شورای آموزشی دانشگاه در سال 1402 برگزار گردید

اولین جلسه شورای آموزشی دانشگاه در سال 1402 برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه اولین  نشست  شورای آموزشی سال 1402 در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور معاون آموزشی ، مدیر آموزشی و رئیس اداره آموزش ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و سایر اعضاء تشکیل گردید.

در این جلسه مکاتبات دانشکده پزشکی جهت اعتبار بخشی به تصویب رسید همچنین  در این جلسه به مرور و یادآوری مصوبات مهم شوراهای آموزشی سال 1401 پرداخته شد و در آخر به موارد آموزشی مربوط به دانشجویان و مسائل مربوط به دانشکده ها رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 44046
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *