اهدای مبلغ 5 میلیارد ریالی به بیمارستان 15 خرداد توسط مجمع خیرین سلامت کشور

اهدای مبلغ 5 میلیارد ریالی به بیمارستان 15 خرداد توسط مجمع خیرین سلامت کشور

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اهدای مبلغ پنج میلیارد ریال به بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر خبر داد.

محمد ابراهیم حمزه‌ای بیان نمود: با پیگیری های مستمر مجمع خیرین سلامت شهرستان مهدیشهر درراستای همراهی با حوزه سلامت استان سمنان پیرامون ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف شهرستان مهدیشهر؛ مبلغ 5 میلیارد ریال  توسط مجمع خیرین سلامت کشور برای خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر اهدا شد.

 

  • کد خبر : 48653
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر