انجام نظارت وزارتی و بازدید از برنامه های اجرایی واحد بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی

انجام نظارت وزارتی و بازدید از برنامه های اجرایی واحد بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم تیر ماه سال جاری اعضای گروه نظارتی و ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برنامه های اجرایی بهبود تغذیه جامعه با رویکرد توجه خاص به تحول نظام سلامت و طرح پزشکی خانواده در حوزه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی بازدید و نظارت به عمل آوردند.

دکتر ترابی و مشلول کارشناسان دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که اعضای این تیم نظارتی بودند، در این نظارت دو روزه از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان های گرمسار، سمنان، آرادان، مهدی شهر، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید صفری گرمسار، مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی داورآباد و آرادان، باقری پور مهدیشهر و جهادیه سمنان، بازدید نمودند.

اعضای این تیم وضعیت استقرار برنامه های بهبود تغذیه جامعه را در سطح حوزه های تحت پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه و همچنین عملکرد بهورزان، مراقبان سلامت، کارشناسان تغذیه، پزشکان و مسئول مراکز مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ با حضور ناظران کشوری برنامه و کارشناسان تغذیه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار و مشکلات اجرایی به ویژه در زمینه خدمات بهبود تغذیه جامعه زیر برنامه تحول نظام سلامت و طرح پزشکی خانواده و ثبت اطلاعات در سامانه سیب طرح و بررسی شد.

در پایان مهندس مصطفی حسینی مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی ضمن اعلام  برنامه جامع عملیاتی گروه  بهبود تغذیه در سال 1402، گزارشی از عملکرد اجرایی این واحد در سال 1401 و سه ماهه اول سال جاری ارائه نمود.

 

  • کد خبر : 44930
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *