افتخارآفرینی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مسابقه ملی و مسئلهمحور نخبگان، راهی شو
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سید سهیل طبیبیان عضو تیم لوتوس موفق به کسب رتبه برتر در "مسابقه ملی و مسئلهمحور نخبگان، راهی شو" شد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با تاکید بر این که دستاورد ارزشمند، الگویی برای سایر دانشجویان است و با تقدیر از این راه حل نوآورانه، بر تداوم حمایت از استعدادهای درخشان و فراهم آوردن بسترهای بیشتر برای ظهور چنین موفقیتهایی تأکید کرد.
دکتر مجید اسلامی ادامه داد: در این رقابت علمی ملی که با حضور تیمهای برجسته دانشجویی از سراسر کشور برگزار شد، تیم لوتوس با مدیریت سید سهیل طبیبیان از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، با ارائه راهحلی نوآورانه و کاربردی تحت عنوان پروژه «سنجش غیرتهاجمی قند خون با فناوری های نوین بیومتریک» و کسب رتبه هفتم تیمی، توانست عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.
وی گفت: در این دوره، 11382 دانشجو و فارغالتحصیل برتر رشتههای علوم فنی و مهندسی، علوم پزشکی و علوم پایه از سراسر کشور، از مهر ۱۴۰۳ تا اردیبهشت ۱۴۰۴ در قالب ۸۵۲ تیم روی ۵۰ محور فناورانه مبتنی بر نیازهای تحقیق و توسعه صنایع کشور به رقابت پرداختند.
دکتر اسلامی اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترغیب دانشجویان به حل مسائل واقعی و توسعه مهارتهای تفکر انتقادی، کار گروهی و پژوهش محور برگزار میشود و موفقیت این دانشجو، نه تنها نشاندهنده استعداد و پشتکار فردی وی، بلکه بازتابی از کیفیت آموزش و توجه به پرورش خلاقیت و مهارتحل مسئله است.