افتخارآفرینی تیم فوتسال بیمارستان معتمدی در مسابقات هفته دولت

افتخارآفرینی تیم فوتسال بیمارستان معتمدی در مسابقات هفته دولت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، مسابقات فوتسال اداره های شهرستان گرمسار با حضور تیم‌های مختلف از سازمان‌ها و ادارات شهرستان برگزار شد. این رقابت‌ها با استقبال خوب ورزش‌دوستان همراه بود و در فضایی پرنشاط و رقابتی، تیم‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دوره از مسابقات، تیم فوتسال بیمارستان معتمدی گرمسار با حضور جمعی از کارکنان پرتلاش این مرکز درمانی، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت. بازیکنان این تیم با همدلی، روحیه‌ی بالا و تلاش ستودنی توانستند در میان تیم‌های قدرتمند شرکت‌کننده بدرخشند و در نهایت با شایستگی مقام سوم مسابقات را از آن خود کنند.

کسب این عنوان نشان‌دهنده‌ی توانمندی و استعدادهای ورزشی در میان کارکنان حوزه سلامت است که علاوه بر خدمات شبانه‌روزی در عرصه درمان، در میادین ورزشی نیز با انگیزه و انرژی بالا حضور می‌یابند. بدون شک این موفقیت، حاصل پشتکار بازیکنان، حمایت همکاران و تلاش جمعی خانواده بزرگ بیمارستان معتمدی بوده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، این افتخارآفرینی را به بازیکنان تیم فوتسال، مدیریت و پرسنل بیمارستان معتمدی و همچنین تمامی همکاران حوزه سلامت تبریک عرض نموده و امیدوار است در آینده نیز شاهد درخشش بیشتر این عزیزان در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

  • کد خبر : 58337
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *