ارزیابی عملکرد معاونت غذا و دارو دانشگاه در سال 1401 انجام شد

ارزیابی عملکرد معاونت غذا و دارو دانشگاه در سال 1401 انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای پایش عملکرد معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی کشور، بازرسان اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه جهت ارزیابی عملکرد مربوط به سال 1401 به معاونت غذا و دارو مراجعه و عملکرد اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی را مورد ارزیابی و پایش قرار دادند.

در ابتدای جلسه سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به بازرسان اداره کل، در خصوص فرآیندهای کاری اداره نظارت و روند بازرسی ها و اهداف معاونت در خصوص اهمیت ویژه به کیفیت و سلامت محصول تولیدی توضیحاتی ارائه داد.

دکتر حمیدرضا حافظی بیان نمود: مدیریت و کارکنان حوزه واحد نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو دانشگاه تمام تلاش و سعی خود را در راستای رسیدن به این هدف، یعنی تولید غذای سالم، ایمن و با کیفیت انجام می دهند.

در ادامه بازرسان در خصوص روند بازرسی و مشخص نمودن حیطه های بازرسی توضیحاتی ارائه دادند، شاخص های ارزیابی و پایش در خصوص پروانه ساخت و شناسه کارگاهی، ارزیابی امور تفویض شده، دوره های آموزشی، سیستم های مدیریت ایمنی،  پایش فرآورده های غذایی و آشامیدنی ترخیص شده و ... بود.

بازرسان سازمان غذا و دارو در روز دوم پایش به بازدید و ارزیابی کارخانجات سمنان و گرمسار پرداختند.

 

  • کد خبر : 45792
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *