ارائه صبحانه کاری در همایش آموزش پزشکی کشوری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ همایش آموزش پزشکی رویدادی است که به صورت سالیانه توسط وزارت بهداشت با هدف معرفی، تبیین نقش و جایگاه علم تعلیم و تربیت در تامین، حفظ و ارتقای کیفیت آموزش برگزار می گردد. در سالجاری این همایش با عنوان آموزش علوم پزشکی در عصر فناوری و هوش مصنوعی در روزهای سوم تا پنجم اردیبهشت در سالن همایش های رازی تهران برگزار شد.
در این همایش تعدادی از اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشگاه حضور داشتند که یکی از رویدادهای همایش، برگزاری صبحانه کاری است که علاقمندان و صاحبنظران به بحث پیرامون جدیدترین موضوعات علمی و تجارب موفق در آموزش پزشکی میپردازند. در همایش امسال به دعوت از مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از میان بیش از 100 برنامه صبحانه کاری ارسالی به همایش، 14 برنامه جهت اجرا انتخاب شد.
مفتخریم که صبحانه کاری) با موضوع thinking aloud در آموزش پزشکی) از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان توسط دکتر زهرا صفائی با همکاری یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد. سایر برنامه های همایش شامل کارگاهها، کلینیک مشاوره ، سخنرانی و ارائه پوستر بوده است.
لینک کوتاه خبر :