ادای احترام اعضای هیات رئیسه دانشگاه به شهید مدافع سلامت دانشگاه در آغاز هفته سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز شنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری در اولین روز از هفته سلامت 1402، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه به اتفاق جمعی از معاونان و مدیران ستادی این دانشگاه با حضور بر مزار شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به "شهید اکبر ناظری پور" ادای احترام کردند.
اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اولین برنامه این دانشگاه در هفته سلامت را میثاق با شهید مدافع سلامت در نظر گرفتند و با شاخه های گل، نام و یاد این شهید والا مقام را گرامی داشتند و برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف این مرز و بوم یک بار دیگر میثاق بستند.
لازم به ذکر است: شهید والا مقام در تاریخ ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در روستای صوفیآباد از توابع شهرستان سرخه دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۹۲ به عنوان پرسنل در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان مشغول به کار شد تا این که در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به بیماری منحوس کرونا ویروس و علی رغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.