اجلاس هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در وزارت بهداشت برگزار شد

اجلاس هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در وزارت بهداشت برگزار شد

 

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نشستی  راهبردی روز یکشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۴، با حضور اعضای ارشد در وزارت بهداشت گرد هم آمدند. این اجلاس که به‌منظور تعیین چشم‌اندازهای جدید توسعه‌ای و تقویت نظام سلامت استان برگزار شد، به بررسی چالش‌های کلان و تصویب برنامه‌های تحول‌آفرین پرداخت. در این جلسه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۳ دانشگاه، شاخص های مربوط و گزارش حسابرس مستقل به انضمام صورت های مالی مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفت. همچنین بودجه تفصیلی مصوب سال ۱۴۰۴ نیز ارائه شد.

 دکتر رشیدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: این جلسه نقطه عطفی در تحول دانشگاه می تواند باشد و با گام‌های بلندی برای تبدیل این دانشگاه به قطب علمیِ پیشرو در حوزۀ سلامت حرکت خواهیم نمود . وی خاطر نشان کرد در این جلسه پروژه ها و طرح های توسعه ای دانشگاه نیز به هیأت امنای دانشگاه ارائه گردید و مقرر شد پیگیری لازم جهت اجرایی شدن مصوبات صورت گیرد.

 

سرپرست دانشگاه یکی از مصوبات مهم جلسه را تصویب اعطای پایه های تشویقی اعضاء هیات علمی برشمرد که قبلا فقط در وزارت علوم اجرا میشده است و با تایید نهایی در دانشگاه علوم پزشکی نیز اجرایی خواهد شد. 

اعضائ هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح ذیل می باشند:

اعضائ حقوقی : استاندار سمنان ، نماینده وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه

اعضای حقیقی: دکتر سید محمود طباطبائی ، دکتر سید رحمت الله کرمی، دکتر فرهاد رهبر، دکتر علی عرب خردمند ، دکتر عبدالرحمن رستمیان و دکتر مجید جدیدی 

  • کد خبر : 57876
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *