اجرای طرح پایش ضربتی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان های مهدی شهر و دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 12 تیر ماه 1402 طرح پایش ضربتی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان های مهدی شهر و دامغان با حضور قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، فیروزبخت مدیر عملیات حوزه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و دکتر سنگسری مسئول امور هماهنگی مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناسان ستادی این مرکز از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های مهدی شهر و دامغان اجرا شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه مشارکت فعال مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها و کارکنان عملیاتی فوریت های پزشکی در اجرای هدفمند برنامه های سازمان اورژانس کشور و بهره گیری از دستورعمل های ابلاغی را راه کاری موثر و کارآمد در ارتقای خدمات فوریت های پزشکی دانست.
پژومان قرائیان گفت: در این طرح پایگاه های مورد بازدید اورژانس پیش بیمارستانی شهری مهدی شهر، جاده ای شهمیرزاد و فولادمحله در شهرستان مهدی شهر و در ادامه پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای کلاته رودبار و دیباج همچنین پایگاه های شهری سیدالشهداء (ع)، شهید چراغیان و ولی عصر (عج) مورد پایش قرار گرفت و نتایج پایش ضربتی این پایگاه ها به همراه شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها برای ارزیابی و بهبود عملکرد به شهرستان های مربوطه ارسال خواهد شد.
شایان ذکر است: این بازدید ساعت 06:00 صبح از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهدی شهر، آغاز و در ادامه با بازدید بخشی از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان در ساعت 23:00 پایان یافت.