اجرای دادگاه نمایشی توسط کارشناسان اداره حقوقی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

اجرای دادگاه نمایشی توسط کارشناسان اداره حقوقی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، موت کورت (شبیه سازی دادگاه حقوقی) با موضوع برخورداری از مزایای قانون ارتقای بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت توسط کارشناسان اداره حقوقی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

سلیمان گرزالدین و ناهید وفا خواه کارشناسان امور حقوقی دانشگاه با برگزاری دادگاه مجازی یا موت کورت که یک مسابقه شبیه سازی دادگاه حقوقی و کیفری است، ضمن بررسی یک پرونده حقوقی ساختگی، با ایفای نقش های حقوقی مانند قاضی، وکیل، نماینده حقوقی دولت و غیره به رقابت پرداختند و در این همایش آرای صادره از دیوان عدالت اداری با حضور داوران مورد بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 52623
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر