آیین بهره برداری از دستگاه تصویربرداری کامل دندان در بیمارستان ۱۵خرداد مهدیشهر

آیین بهره برداری از دستگاه تصویربرداری کامل دندان در بیمارستان ۱۵خرداد مهدیشهر

 آیین بهره برداری از دستگاه تصویربرداری کامل دندان در بیمارستان ۱۵خرداد مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آیین بهره برداری از دستگاه تصویربرداری کامل دندان بیمارستان ۱۵خرداد مهدیشهر با حضور پارسا عضو شورای شهر و مسئولین اجرایی این بیمارستان برگزار شد.

دکتر یار احمدی سرپرست بیمارستان 15 خرداد ضمن عرض تسلیت شهادت ابا عبدالله الحسین (ع)  گفت: دستگاه تصویر برداری کامل دندان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰میلیون تومان خریداری شد که یکصد و پنجاه میلیون تومان آن به همت خانواده خیر محترم شکری، برای یاد بود فرزند مرحومشان افشین شکری، مجمع خیرین سلامت شهرستان مهدیشهر و بقیه مبلغ، از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جهت رفاه حال همشهریان بزرگوار تامین گردیده است .

دکتر یار احمدی با اشاره به تلاش مسئول دانشگاه در ارتقای تجهیزات این بیمارستان بیان داشت: از تلاش های دلسوزانه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همراهی خیرین  عزیز تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود: مرکز تصویر دندان این بیمارستان همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۹ به غیر از روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به همشهریان ارجمند می باشد.

  • کد خبر : 27334
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *