آزمون حضوری مهارت آموزی مربیان مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آزمون حضوری مهارت آموزی مربیان مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان، در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بیان نمود: در راستای جذب مربیان جدید در مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان و لزوم گذراندن دوره مهارت آموزی مربی گری برای تمامی مربیان بهورزی و با هدف ارتقاء سطح عملکرد، تقویت و توانمند سازی مربیان و مدیران مراکز آموزش بهورزی در خصوص روش های نوین تدریس، آزمون حضوری مهارت آموزی مربیان بهورزی برگزار شد.
دکتر شیرازه معانی ادامه داد: این آزمون از مجموعه کتب خودآموز مهارت ها و فنون آموزش برای مربیان بهورزی در قالب کتاب های روان شناسی یاد گیری و آموزش، روش ها و فنون تدریس، تکنولوژی آموزشی و نظارت و ارزشیابی آموزشی است.
وی افزود: زمون حضوری مهارت آموزی مربیان مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان با نظارت کارشناس آموزش بهورزی معاونت بهداشتی دانشگاه در مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برای مربیان و مدیر بهورزی برنامه ریزی و اجرایی شد.