آب سالم، سلامت پایدار؛ نشست مدیران دو نهاد کلیدی استان سمنان

آب سالم، سلامت پایدار؛ نشست مدیران دو نهاد کلیدی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، منصور کشاورزیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به اتفاق هیات همراه در روز شنبه بیست و هشتم تیر ماه سال جاری با دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ضمن تبریک انتصاب به دکتر علی رشیدی پور به عنوان سکان‌دار جدید دانشگاه، برای ایشان در مسئولیت خطیر سلامت مردم استان آرزوی توفیق کرد.

در این دیدار، منصور کشاورزیان با اشاره به نقش کلیدی دانشگاه علوم پزشکی در ارتقای سطح سلامت جامعه، بر اهمیت تعامل بین بخشی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و گفت: سلامت مردم در گرو همکاری مستمر و هدفمند تمامی دستگاه‌هاست و شرکت آبفا همواره آماده همراهی در مسیر ارتقای بهداشت و سلامت عمومی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از حضور و تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، اظهار داشت: تأمین آب سالم و بهداشتی یکی از ارکان اساسی سلامت است و تعامل میان دانشگاه و شرکت آبفا می‌تواند زمینه‌ساز برنامه‌ریزی‌های مؤثر برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی در سطح استان باشد.

دکتر علی رشیدی پور با اشاره به مسئولیت‌های مشترک دو دستگاه در زمینه بهداشت آب، نظارت‌های سلامت‌محور و آموزش‌های عمومی، خواستار تقویت ارتباطات فنی و کارشناسی شد و گفت: در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، هم‌افزایی میان مجموعه‌های دانشگاهی و اجرایی یک ضرورت است.

در پایان این دیدار، دو طرف بر تداوم جلسات مشترک، تعریف پروژه‌های مشترک در حوزه آموزش عمومی و بهداشت آب، و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و فنی یکدیگر برای خدمت مؤثر به مردم استان سمنان تأکید کردند. 

  • کد خبر : 57769
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *