98/7 درصد مردم شهرستان مهدیشهر از عملکرد حوزه سلامت این شهرستان رضایت دارند
قدردانی فرماندار شهرستان مهدیشهر از خدمات مطلوب حوزه سلامت شهرستان مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در ادامه سلسله سفرهای دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان های مجموعه تحت پوشش دانشگاه، امروز سه شنبه بیست و ششم اسفند ماه سال جاری، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در فرمانداری شهرستان مهدیشهر، با میقانی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار که دکتر گوهری معاون درمان، مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و معاونین و مدیران فرمانداری حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از توجه ویژه فرماندار به حوزه سلامت شهرستان مهدیشهر، بیان کرد: با وجود عزیزانی دلسوز و زحمتکش همچون فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر، همکاران بنده برای خدمت بیشتر به مردم انگیزه و توان مضاعفی پیدا میکنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن ارئه گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام شده در بحران ویروس کرونا در شهرستان مهدیشهر، گفت: پس از بروز و شیوع بیماری کرونا، فرمانداری شهرستان مهدیشهر نیز همانند سایر شهرستان های استان، همکاری های بسیار مناسبی با دست اندرکاران حوزه سلامت داشته و در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل های ابلاغی از طرف ستاد ملی کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است.
دکتر دانائی افزود: شهرستان مهدیشهر یکی از مناطق کوهستانی و توریست پذیر در استان است و ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ایجاد دسترسی سریع به امکانات و تجهیزات حوزه سلامت برای مسافران و مردمان این دیار بسیار مهم و تاثیرگذار است و وظیفه و رسالت سازمانی و انسانی همه ما حکم میکند که برای خدمت به مردمان شریف و سختکوش این شهرستان تمام تلاش خود را به کار گیریم.
وی افزود: به شدت نگران ساده انگاری مردم نسبت به کرونا ویروس در روزهای آخر سال و نوروز پیشرو هستیم و امیدواریم با همراهی بیش از پیش مسئولین شهرستانی و مردم عزیز این روزها را به خوبی و بدون شیوع مجدد پشت سر بگذاریم.
در ادامه این دیدار میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر ضمن خیرمقدم به دکتر دانائی رئیس دانشگاه و هیات همراه، اظهار کرد: تلاش های ارزشمند و ماندگار حوزه سلامت استان سمنان در سطح ملی برای همه ما مورد احترام است و به داشتن چنین افراد دلسوز و زحمتکشی در استان افتخار میکنیم.
فرماندار شهرستان مهدیشهر بیان نمود: 98/7 مردم شهرستان مهدیشهر از عملکرد حوزه سلامت این شهرستان رضایت دارند که این نشاندهنده همت بالا کارکنان این حوزه در ارائه خدمات به مردم این منطقه است.
وی افزود: فرمانداری مهدیشهر این آمادگی را دارد که در راستای رفع مسائل و ارتقای ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان در کنار دانشگاه علوم پزشکی گام بردارد.
در ادامه این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر حاضرین در جلسه پیرامون درصد پیشرفت پروژه های در دست احداث، خدمات انجام شده در پایگاه ها و مراکز سلامت تحت پوشش درخصوص بیماری کرونا ویروس و مسائل بهداشتی درمانی این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این نشست میقاتی فرماندار شهرستان مهدیشهر با اهدای لوح تقدیر از دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمود.