كميته بهره وري نيروي انساني دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه بیست و پنجم خرداد ماه سال جاری، كميته بهره وري نيروي انساني دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور كليه اعضاء اين كميته در محل دفتر معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه تشكيل گرديد.
از اهم موضوعات مورد بحث در اين جلسه بازنشستگي نيروهاي قراردادكار معين و كارگري كه حائز شرايط بازنشستگي مي باشند، و همچنين در خصوص جابجايي نيروها بنا به ضرورت امر، تبادل نظر و تصميم گيري های لازم اتخاذ گرديد.
لینک کوتاه خبر :