كميته بهره وري نيروي انساني دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

 كميته بهره وري نيروي انساني دانشگاه برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه بیست و پنجم خرداد ماه سال جاری، كميته بهره وري نيروي انساني دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور كليه اعضاء اين كميته در محل دفتر معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه تشكيل گرديد.

از اهم موضوعات مورد بحث در اين جلسه بازنشستگي نيروهاي قراردادكار معين و كارگري كه حائز شرايط بازنشستگي مي باشند، و همچنين در خصوص جابجايي نيروها بنا به ضرورت امر، تبادل نظر و تصميم گيري های لازم اتخاذ گرديد.

  • کد خبر : 26440
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *