گراميداشت ميلاد حضرت مهدي (عج) در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

 گراميداشت ميلاد حضرت مهدي (عج) در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

گفتيم كه خدايا،جهان را مرادي بفرست توفان زداه ايم،ما را نجاتي بفرست

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه روز چهارشنبه بیستم فروردین ماه 98 همزمان با شب خجسته ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت ولی عصر (عج)، با حضور جمعي از مسئولين و كاركنان بيمارستان ولايت و كاركنان سپاه پاسداران شهرستان دامغان،با پخش مولودي و دعاي فرج در بيمارستان ولايت، سلامتي آقا صاحب الزمان، مصلح كل و نجات دهنده همه ي مظلومان جهان از خداوند متعال درخواست شد.همزمان با پخش مولودي و دعاي سلامتي حضرت مهدي (عج) با همكاري كاركنان سپاه پاسداران شهرستان دامغان و نورافشاني در محوطه بيمارستان، اين  ميلاد  خجسته گرامي داشته شد.بيماران بستري در بيمارستان ولايت كه از پنجره  اتاق خود شاهد مراسم نورافشاني بودند با زمزمه دعاي فرج سلامتي و ظهور آقا را از خداوند سبحان درخواست و از مسئولين بيمارستان نيز تقدير نمودند.

  • کد خبر : 25657
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *