گراميداشت زحمات پرسنل بيمارستان ولايت از طرف بسيج دانشجويي شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جمعی از اعضاء بسيج دانشجويي سپاه پاسداران شهرستان دامغان به مناسبت روز دانشجو با حضور در بيمارستان ولايت از پرسنل اين بيمارستان تقدير نمودند.
عليان نژاد مسئول بسيج دانشجويي سپاه پاسداران شهرستان دامغان ضمن تقدير از زحمات پزشكان، پرستاران و ديگر پرسنل بيمارستان ولايت در بياناتي اشاره داشت: همه مردم قدردان خدمات شبانه روزي كاركنان بيمارستان ولايت هستند. ما جامعه بسيج دانشجويي شهرستان نيز ضمن عرض خداقوت و گراميداشت اين خدمات ارزشمند، از خداوند متعال براي مدافعان سلامت در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان و ديگر بيمارستانهاي سراسر كشور آرزوي سلامتي و موفقيت داريم.
مهندس خورسي جانشين مدير داخلي بيمارستان با تقدير از توجه و همكاري بسيج دانشجويي شهرستان دامغان، گفت: اگر همكاري و ياري اقشار جامعه و خيرين نبود واقعا دولت به تنهايي توان خدمت به بيماران را نداشت. ما مسئولين و كاركنان بيمارستان ولايت نيز از خيرين محترم كه در اين لحظات حساس و بحراني كاركنان بيمارستان را در خدمت رساني به بيماران ياري نمودند تقدير و تشكر مي نماييم.
در پايان اين ديدار با رعايت دستور العملهاي بهداشتي هداياي اهداء شده از طرف بسيج دانشجويي شهرستان به تعدادي از پرسنل گروه درمان تقديم گرديد.