گراميداشت روز جهاني داوطلب در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 گراميداشت روز جهاني داوطلب در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شنبه پانزدهم آذر ماه 99 و به مناسبت  5 دسامبر روز جهاني داوطلب ، با حضور مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه از تعدادي از داوطلبين برگزيده در حوزه سلامت تقدير بعمل آمد.

در اين مراسم كه به دليل شرايط بيماري كرونا با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار گرديد ، مهندس كاظمي با اشاره به شعار "مشاركت همه جانبه جامعه در كنترل همه گيري بيماري كوويد 19 " و نقش مهم و ارزنده داوطلبين (سفيران سلامت محله ) در امر ارتقاء سلامت جامعه و به ويژه مهار كرونا ، از تلاش هاي داوطلبان تقدير نمود.

  • کد خبر : 28586
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *