گام های موثر پزشکان و خیرین سمنانی در شکست کرونا
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی کشور، گروه ها و اقشار مختلف جامعه در مقابله با ویروس منحوس کرونا و نیز همگرایی و تلاش های گروه ها، خیرین سلامت، نهاد های مردمی و جامعه پزشکی پس از بیانات حکیمانه مرجع عالیقدر تشیع حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در مورد تشکر صمیمانه از کادر بهداشتی و درمانی در مواجهه و مبارزهی با این بیماری و حمایت همه جانبه ایشان از حوزه سلامت کشور، خیرین سمنانی و پزشکان بیمارستان کوثر این بار با اهداء چهار دستگاه ونتیلاتور، دو دستگاه بای پپ، یک دستگاه سونوگرافی پورتابل و تجهیزات پزشکی مصرفی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، قدم های بلندی را در پشتیبانی و حمایت از حوزه سلامت برداشته و با این اقدام خداپسندانه، حس همدلی و مودت را در واپسین روزهای سال جاری و در آستانه بهار99، به رخ کشیده و روح تازه ای به کالبد تلاشگران خط مقدم سلامت و بیماران دردمند دمیده و باعث دلگرمی این عزیزان شدند.
دکتر معماریان مدیرعامل بیمارستان کوثر سمنان، ضمن ارج نهادن به این عمل خیرخواهانه و تقدیر و تشکر از همه خیرین حوزه سلامت بویژه این خیرین، در آستانه بهار 1399 از درگاه خداوند متعال برای این بزرگواران آرزوی صحت و سلامتی نمود.
مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر افزود: کمیته جلب حمایت های معنوی و مادی مردمی مبارزه با کرونا بیمارستان کوثر با شماره حساب 8869519448 - شماره شبا IR440120000000008869519448 همچنان پذیرای اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت می باشد.