کنفرانس کووید 19- طب اورژانس و بیهوشی برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه 22 شهریور سال 1400، کنفرانس وبینار کووید -19: طب اورژانس و بیهوشی از ساعت 11:00 الی 14:00با دبیری دکتر عباسی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با شرکت 67 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.
دکتر مولایی خاطر نشان کرد: سخنرانان این کنفرانس، دکتر بابک حسین زاده ، دکتر محمدرضا مونسان و دکتر ابوالفضل عبدالله پور اعضای هیات علمی دانشگاه بوده اند.
وی افزود: گروه هدف این کنفرانس، متخصصین بیهوشی و دارای 3 امتیاز بازآموزی بود.
لینک کوتاه خبر :