کنفرانس مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های ویژه ، برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز شنبه 27 شهریور سال 1400، کنفرانس "مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های ویژه" از ساعت 00:9 الی 00:12 با دبیری دکتر محسن سلیمانی ، با شرکت 200 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.
دکتر مولای خاطر نشان کرد: سخنرانان این کنفرانس، دکتر محسن سلیمانی و حسین داوری بوده اند.
وی افزود: گروه هدف این کنفرانس، پیراپزشکان شامل گروه های پرستاری و.. دارای 3 امتیاز بازآموزی بود
لینک کوتاه خبر :