کمیته دانشگاهی هماهنگی و هم اندیشی درخصوص بیماری های تنفسی به ویژه کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

کمیته دانشگاهی هماهنگی و هم اندیشی درخصوص بیماری های تنفسی به ویژه کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 کمیته دانشگاهی هماهنگی و هم اندیشی درخصوص بیماری های تنفسی به ویژه کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درخصوص هماهنگی و هم اندیشی پیرامون بیماری های تنفسی به ویژه کرونا ویروس با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به بروز بیماری ناشی از کرونا ویروس گفت: کارکنان بهداشتی و درمانی باید نسبت به نظام مراقبت از این بیماری کاملا آگاه باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت:مراقبت از خود و خانواده می تواند در کاهش شیوع این ویروس موثر باشد و باید همگی تلاش کنیم که فرآیند انتقال ویروس را قطع کنیم. 

وی افزود: لازم است تا به منظور کاهش میزان شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا نسبت به کاهش برگزاری جلسات بزرگ و یا کوتاه نمودن آن و همچنین رعایت نکات بهداشتی و نظافت شخصی اقدام نماییم.

در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مقابله و کنترل کروناویروس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 25127
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *