کارگاه توجیهی آموزشی پیرامون استقرار استانی سند سلامت روان با استفاده از ظرفیت الگوی همکاری بین بخشی و مشارکت مردم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه توجیهی آموزشی با حضور دکتر علی دل پیشه رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، کارشناسان گروه سیاست جامعه و سلامت وزارت بهداشت، با مشارکت دفتر سلامت روان معاونت بهداشتی وازارت بهداشت روسا و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، مدیران گروه و کارشناس سلامت روان دانشگاه، روسای پیام گزاران سلامت استان و روسای خانه مشارکت مردم در سلامت استان به صورت وبینار در سالن آموزش حوزه اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی استقرار استانی سند سلامت روان با استفاده از ظرفیت الگوی همکاری بین بخشی و مشارکت مردم، آموزش و توانمند سازی روسای خانه مشارکت مردم، پیامگزاران سلامت استان، ضرورت استقرار استانی سیاست سلامت روان، اسناد بالادستی در ارتقای سلامت روان، نقشه شیوع اختلالات روانی در کشور و استان ها ارائه شد و در پایان کارگاه مقرر شد دانشگاهها نسبت به برگزاری کارگاه اموزشی به گروه های هدف اقدام نمایند.