کارگاه آموزشی بسته خدمات پایه سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه سال جاری و در راستای اجرای بسته خدمات پایه سلامت کارکنان و به منظور افزایش آگاهی پرسنل در خصوص اتخاذ شیوه زندگی سالم و تامین محیط های سالم محل های کار برای سازمان های غیردولتی و تدوین برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت و با همکاری واحد مهندسی بهداشت حرفه ای و بهداشت روان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پورسرتیپ کارشناس واحد آموزش و ارتقای سلامت در رابطه با خودمراقبتی سازمانی، اهداف کلی و اختصاصی و تهیه برنامه عملیاتی آموزش های لازم را ارائه نمود.

سپس مهندس خسروجردی کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای در خصوص استاندارد های آموزشی خدمات سلامت کارکنان و حیطه های مرتبط با آن ها آموزشهای لازم را ارائه نمود.

در پایان فاضلی کارشناس بهداشت روان در رابطه با استرس های شغلی و علائم بروز آن در محل کار مطالبی را ایراد نمود.همچنین به بیان ارتباط استرس های شغلی با دخانیات پرداخت.

  • کد خبر : 34081
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *